10:30:27  26 Ekim 2014 Pazar



İstanbul’daki Gezi Parkı eylemidne gözaltına alınan bir eylemcinin sözlweri TBMM’de tekrarlanınca bir andasalonda uğultular yükseldi.

İlgili Haber: Meclis’te kan donduran konuşma


Etiketler


Benzer Videolar


Yorumlar (22)
tosun
06 Haziran 2013 / 08:55
tayyip baba geliyor sex asıl şimdi başlayacak.tayyip baba hepinize yeter
mustafa
07 Haziran 2013 / 12:49
TOSUN KEMALİSTLER SANA GOSUN.
layla
06 Haziran 2013 / 23:42
tosun saygı nedir bilirmisin?
turi
06 Haziran 2013 / 00:21
akp borazancıları ne oldu benzinmi ucuzladı suyun elektriğin doğalgazın fiyatımı düştüde hala bu tayyip efendiyi savunuyorsunuz
höst
05 Haziran 2013 / 19:01
umarım doğru değildir bunu söyleyenin namusu şerefi olamaz.kendi kızın olsa bu dense ne yaparsın ey müsvedde.polislere emmpati dersi vermeliler.hala bu cümleleri partizanlığa çekenler polisle buluştursun bacılarını.
copunu cikar kaskini cikar delikanli kim bakalim !
05 Haziran 2013 / 16:42
A a ! Hic mi karakola yolunuz dusmedi veya baska sekilde polisle karsilasmadiniz ? Helede erkekler iyi biliyorken polisin eline dusunce ne laflar ne iskenceler yendigini... sn milletvekili mecliste tv den dile getirince niye kizor sasiriyorsunuz ... helal olsun Sapan vekile.inanmayan en yakin karakola bi gitsin test etsin.haaa ama siz erkeksiniz ya , sizi kimse ellememistir ve buna sadece siz inanirsiniz.
Yakup HATİPOĞLU
05 Haziran 2013 / 16:09
POLİS KİMİ DOMALTMIŞ
halk
05 Haziran 2013 / 18:34
Türk Polisi Atasının İzinde Halkının hizmetindedir. Türk Polisi Atatürk İlke ve İnkılaplarının Yılmaz Savunucusudur. Türk Polisi Kanun Hakimiyetinin Teminatıdır. Türk Polisi Gücünü yasalardan ve halkından alır. Halkın Huzuru polisin gururudur. Toplum güvenliğinin en temel öğesi polistir. bunlar polis haftasında söylenen sözlermiş ama ben bunların kırıntısını bile göremiyorum görebilen varsa çıksın söylesin
tek yol dewrım
05 Haziran 2013 / 17:29
empatı yap kız kardesını düşün
mirza çap
05 Haziran 2013 / 15:35
bu nasıl bir başlık? şaşırdınız mı? bu sözlerin tbmm’de olması mı şok yoksa bir polis tarafından söylenmesi mi? yaradan akıl-fikir versin size!
gulseren ugurlu
05 Haziran 2013 / 17:04
meclismi kaldi orada bir kadi eksik
Simsim