03:33:11  20 Aralık 2014 Cumartesi




İmamın Atatürk hakkındaki sözleri internette paylaşım rekoru kırıyor: Atatürk kimlerin kafasını kestirdi?

İlgili Haber: Paylaşım rekoru kıran vaaz: Atatürk kimdir?


Etiketler


Benzer Videolar


Yorumlar (40)
suhafide
02 Kasım 2014 / 18:18
Bu muhterem Hoca efendinin dediklerine inanmayanlara bir tavsiyem var. Osmanlının yıkılışını, arkasından kurtuluş savaşını, Lozan antlaşması olayının iç yüzünü ve son olarak Tam Bağımsız, Laik ve Demokrat Türkiye Cumhuriyetinin kuruluş aşamasını ve sonrasında yaşanan olayları, doğru anlatan tarih kitaplarından okusunlar. Okuyup öğrenmeden yalan yanlış duydukları düzmece hikayelere kanarak günaha girmesinler. Ayıptır. Bilmem anlata bildim’ mi?
suhafide
06 Aralık 2014 / 06:35
Ağzına yüreğine sağlık muhterem hoca. Hala Atatürk aleyhine ileri geri konuşanlara ibret olsun.
ramazan
06 Ağustos 2014 / 12:53
Allah doğru yoldan ayırmasın kimseyi,özellikle de hocaları. onların sorumluluğu daha fazla.Ama muhteremin ben doğruları söylediğine inanmıyorum,Üstelik bu milletin kurtuluşunu Atatürke bağlamak yerine Allah’a şükretmek GEREKTİR.
abdullah
16 Mayis 2014 / 10:34
Hoca git tövbe et Hm yok etmem diyorsan ? Ozaman allah Azze ve cellehu Seni atatürklen haşretsin
melikah
30 Ekim 2014 / 15:39
doru söylüyorsun ardeşim
AHMET
09 Mart 2014 / 17:40
atatürk denen kişinin elinde iman ölçermi vardıda bu hocaları alimleri astırdı .Yaa niye biz her sabah put gibi heykellerinin önünde andımız okuyoduk bu adamın ne oldugunu herkes biliyor
levent
03 Nisan 2014 / 12:34
Ahmeeeeet Ahmet eger sen bu sayfada rahat rahat yazı yazabiliyorsan,rahat rahat camiye gidebiliyorsan ATATÜRKÜNÜN SAYESİNDE nankör
MEHMET
13 Şubat 2014 / 17:25
HERZAMAN BU TÜR KONUŞAN HOCA DİYE GİZLİ AJANLAR BU ÜLKEDE YAŞAMIŞ
barbaros
09 Ocak 2014 / 12:27
tövbe tövbe bu ***** hoca ne deyi yav
OLCAY
13 Kasım 2013 / 06:28
elvan senin gibi zihniyetlerde beyin denilen olay yok. provakasyon yaptığın her halinden belli. övsen de bir dövsende. nati kafa nati mermer.



1 2 3 4 »