09:16:57  25 Ekim 2014 Cumartesi



CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu seçim sonrası balkon konuşması.

İlgili Haber: Kılıçdaroğlu istifa etmedi




Benzer Videolar


Yorumlar (9)
rk
15 Haziran 2011 / 20:42
adamların hiçbir hazırlığı yok kardeşim. portakal kasası koydular da kemalın yüzünü gördük. bu hazırlıksız ekip mi ülke yönetecekti.
kadir özdemir
04 Nisan 2014 / 23:08
evet kılıçdar oğlunun balkon konuşması izleyin izleyinde balkon görün adam balkon yapdırmış
berpelin
14 Haziran 2011 / 23:29
FATİH ÖGE GİBİ SATILIK AKP Lİ .....ZLER OLDUĞU SÜRECE KENDİSİ SÖYLÜYOR EŞEGA ALTIN SEMER TAKMIŞLAR EŞEK AYNI EŞEK TAYİP KÖŞEYİ DÖNDÜ SİZ HALA KINI....DEVAM EDİN BİZ EN AZINDAN BİLGİSAYARLARDA HİLE YAPARAK İKTİDAR OLMUYORUZ AMA BUNUN HESABINI TAYİP AHİRETTE ÇOK KÖTÜ VERECEK.
hilal soylu
04 Temmuz 2011 / 00:35
tayyibi çekemediğinizden iftira koymayıp ediyorssunuz chp vatanını seviyorsa mecliste birlik olup anayasaya katkıda bulunup memleketin ilerlemesi için kini düşmanlığı bırakıp hizmet yapsın samimiyse görelim bakalım kuru kuruya övünüp durmayın o anayasa hepimize lazım geçmişi bırakıp geleceğe bakalım birlik olalım uyanık olalım akıl bunu gerektirir ülkemizi ileriye taşıyalım
murat
14 Haziran 2011 / 14:50
deniz baykal ve önder sav yazıklar olsun size kılıçdoroğlunu ve partiyi rahat bırakın size ragmen yedi puan yükseltti.siz gidin ağacın gölgesinde anılarınızı anlatın.biz kılıçdaroğlunun çalışkan onurlu ülkesini çok sevdigine inanıyoruz ve arkasındayız.
FATİH ÖGE
13 Haziran 2011 / 13:23
CHP’nin yükselişi hiç abartısız nam-ı kemal’in altına koydukları ’TABURE’ kadardır... veresiye oylar (tabure) alınırsa YENİ CHP yine AYNI CHP yok hiçbir farkı... kırk yıllık kani olur mu yani...:))) bunların seçmenine verdikleri değeri anlatmak adına çok şey yazdık; ’EŞŞEĞİ BAĞLASAN %25 ve BUNU DA BAŞARI SAYARLAR’ demiştik videoyu izlerseniz itiraf ettiklerini göreceksiniz... 3 milyon küsür ’seçmeni’ daha envanterlerine katmışlar; pek yalan da sayılmaz çünkü bir de bununla okumuş-yazmış oranlarındaki artışa vurgu yaparak VIP seviyesinde bir de ALİM-İ CHP SİGORTASI yaparlar...:)))
hüseyin
14 Haziran 2011 / 00:48
at gözlüğünü çıkartıp bardağın ters tarafından bakınız.½-%50 yani çoğunluk bu attığınız yalanları iftirayı sandıdi kta cevap olarak gösterdi.onurlu olanlar başarısızlıkta istifa ederler.
üstad
13 Haziran 2011 / 19:50
akıllı oacaksın
dila
13 Haziran 2011 / 18:41
siz ne başardınız ya kör cahiller!!bu vatan satmak için sizin ellerinize teslim eden zihniyetin ben..utanıorum bu kadar vicdansız bu kadar onursuz insanların ülkesinde olduğum için.din adı altında her türlü hırsızlık,hortum,sapkınlık..siz değilmisiniz 4 kadın istiyen,siz değilmisiniz sizden olmayanı insan olarak görmeyen,siz değilmisiniz şehitlerimizle sulanmış topraklarımızı karış karış satan..ADAM MISIN DA YORUM YAPIOSUN!!