03:06:34  24 Kasım 2014 Pazartesi




Karabük’te, Şırnak’ın Uludere İlçesi’nde 34 kişinin öldüğü olayın yıldönümü nedeniyle basın açıklaması yapan öğrencilere, bir grup uzaktan taş ve şişe atarak saldırdı.

İlgili Haber: Uludere anmasına taşlı saldırı




Benzer Videolar


Yorumlar (49)
toprak
07 Mart 2013 / 02:53
adam gibi okulunuzu okuyun..kafanız ilime bilime odaklansın..bırakın artık alet olmayın bu vatanı bölmek isteyenlere..yazık günah yemeyp içmeyip evladını okutmaya gönderen anne babalara sesleniyorum sadece para göndermeyin yanında olun çocuklarınızın ne yapıyolar bilin ilgilenin...orada o pankartlı çocuklarada taşlyanlarada islamın adıyla başlayıp küfürler edenlerede söylüyorum ..izin vermeyin aklınızı kullanın insan olun insan
köylü
01 Ocak 2013 / 01:39
sınır ticareti dediğin resmi olur yalandan eline kağıt parçasını alıp o meydanda akıl danelik yapan şahıs bunu ünüversite yaşına kadar öğrenememişmi karabükün köyünde yaşayan cahil köylü bile bunu bilir.onun için sınırdan kaçakçılık yapıpta ülkeye ne sokulduğu belli olmayan şahısları savunmayın adam gibi dersinize çalışında ananız babanız sevinsin aklınızın ermediği işlere değil derse bakın.
yaşasın zalimler için cehennem
31 Aralık 2012 / 17:38
ey kendini müslüman gören insanlar. bu ülke bir ırkın sırtında kazanılmadı bunu herkes biliyor, madem biliyor da her söylemde bir ırk ismi ortaya atılıyor . madem kardeşiz hangi kardeşlik kitabında yazıyor bilerek veya bilmeyerek öldürülen kardeşin için üzülmez varsa hak hukuk yolu aranmaz. görüyor ve duyoyuruz ki malasef kardeş değilmişiz gibi söylemler ve hareketler sergileniyor. karabük olsun neresi olursa olsun zülüm için her yerde eylem ler olur . kalkmış bazı kişiler bu zülme karşı bir protesto etmiş çokmu şey yapmışlar ki. böyle saldırgan davırlar içerisinde giriliyor. ben o arkadaşları tebrik ediyorum ki bu kendini bilmez lere rağmen orda olmuşlardır. ne korku ne boyun eğiş...
fahrettin mert
30 Aralık 2012 / 08:33
benim anlamadığım neden o gençlere saldırıldığıdır bu ülkede basın açıklaması yapmak yasak mı?bırakın yapsınlar açıklamalarını insanları kaba kuvvetle engelleyemezsiniz
muhammet
30 Aralık 2012 / 14:54
Bu ülkede izin alındığı takdirde basın açıklaması yapmak tabiki yasak değil, ancak adam gibi açıklama yapana, sizin için bu açıklama normal olabilir ama bize normal değil bugün giremedikleri karadeniz bölgesinde varlıklarını böyle hissettirmeye çalışıyorlar.Kaba kuvvet onların işidir, asker polis şehit ederken kaba şiddet olmuyorda bumu kaba şiddet oluyor.Artık bu millet bunlara prim vermeyecektir ya adam gibi bizlerle kardeş kardeş yaşarlar yada ............
İSLAMIN SON ORDUSU!
29 Aralık 2012 / 21:13
BUNLARI ÖLDÜRMİCEN İBRET OLSUN DIYE INSAN ICINDE YAKACANN İŞKENCE YAPICAN OROSPU COCUGU BUNLARINN ALAYIII
yusuf
22 Ocak 2013 / 18:25
işte o gün önce tekbir getirip(öyle sokak ortasında bağırıp tekbir getirmek islamda yoktur ama...)sonra küfür eden eğitimsiz insanlar gibisin.önce islam gibi kutsal bir şeyi kendi emeline alet etmemeyi öğrenmen lazım.unutma o adamların cezasını vermek sana düşmez.bu toprağın bide altı var tabi.şu küfürleri yazmanın hesabını ilahi ortamda ver bakalım asıl düşünceni amelini bütün insanlık öğrenecek o zaman ne yapacaksın
ömer
30 Aralık 2012 / 17:25
ınsanları yakmak caiz degildir bız kı ınsanlardan bahsetmıyoruz bunlar hayvan bıle degil bunların ne annesı belli ne babasi diyecem babası bızız 70 milyon
fahrettin
30 Aralık 2012 / 09:46
adın islamın son ordusu şu düşündüğün şeye bak var mı islamda insan yakmak
taş
29 Aralık 2012 / 21:01
KARABÜK ÜNİVERSİTESİNİN KONUYLA ALAKASI YOKTUR. LÜTFEN BAŞLIĞI DÜZELTELİM...
Bunu NaSıl GöremeZsin Be Adam!
29 Aralık 2012 / 20:26
sarı yeşil ve kırmızı renkte pankart açarak alıştırmaya çalışıyorlar varlıklarını! bir köpek düşünün ki kedi içi sahibini ısırsın? yok... kaçakçıya masum diyen adamdan ne hayır gelir.. bırakacaktı ki TÜRKİYE CUMHURİYETİ NİN ŞEREFLİ POLİSİ o delikanlıları BAK GÖR NASIL SUSTURUYORDU ABD KÖPEKLERİNİ. bu yüce dewlet öyle bi dewlet ki, yine de polis aracına bindirip ordaki pkk yanlılarını evlerine bırakmıştır.. işte biz cepede, KITLIK içinde savaşırken esir düşen Düşmana yarasını sarıp su vermiş bir milletin evlatlarıyız ..öyle onun bunun evladı değiliz..



1 2 3 4 »