08:05:19  29 Kasım 2014 Cumartesi




Akdeniz’de meydana gelen 6.3 şiddetlerindeki deprem Fethiye’de paniğe neden oldu.

İlgili Haber: Akdeniz’de deprem


Etiketler


Benzer Videolar


Yorumlar (13)
uMuT
11 Haziran 2012 / 09:48
Ark.lar çok kötüydü insan bi an o şiddettin biraz uzun sürmenin etkisiyle tamamen ne yapıcanı bilemiyo ben süpürge yaparken yakalandım bi ses duymadım ama hisettiğimde kendimi yerde buldum ayağa zor kalktım pencereden atlamyı düşündüm 2 kat olduğu için için yapamadım evden heryerim titreyerek çıktığımı hatırlıyorum bu kdr şiddetli bi depremi daha önce hiç görmemiştim inanın şuan bile evlere giremiyoruz 200’ün üstünde artçı deprem oluyor ölüdeniz açıklarında ne yapıcamızı şaşırdık..
aircraft
10 Haziran 2012 / 18:25
konyadada hissedildi.
mustafa
10 Haziran 2012 / 17:42
çok kötüydü ya nasıl korktum :S
NİKFERLİ HGSOFTWARE
10 Haziran 2012 / 17:11
Komşu il Denizli Tavas-Nikfer beldesinden de hissedildi..geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz..
NİKFERLİ HGSOFTWARE
10 Haziran 2012 / 17:11
Komşu il Denizli Tavas-Nikfer beldesinden de hissedildi..geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz..
doğan yıldırım
10 Haziran 2012 / 22:34
Böyle bir afetin oluşması herkesi üzmüş olduğu gibi yakından ilgilendirdi, çok şükürki can kaybımız yok DENİZLİ ilinde artçı deprem iki kere meydana gelince bizlerde endişe içinde olduk. Tüm eş,Dostlarımıza bundan sonraki oluşabilecek artçı depremlerde daha ikkatli ve özellikle çocukların bilinçlendirilmeleri konusunda ebebeynlerden veya bu konuda uzman kişilerden yardım almalarını, ne olursa olsun çocuklarımız bizim herşeyimiz olduklarımız olduklarını UNUTMAYINIZ. Tüm artçı depremden haberdar olan il ilçe bedeler’de yaşayan DOSTLARIMIZA GEÇMİŞOLSUN DİLEKLERİMİ İLETİYORUM.
doğan yıldırım
10 Haziran 2012 / 22:34
Böyle bir afetin oluşması herkesi üzmüş olduğu gibi yakından ilgilendirdi, çok şükürki can kaybımız yok DENİZLİ ilinde artçı deprem iki kere meydana gelince bizlerde endişe içinde olduk. Tüm eş,Dostlarımıza bundan sonraki oluşabilecek artçı depremlerde daha ikkatli ve özellikle çocukların bilinçlendirilmeleri konusunda ebebeynlerden veya bu konuda uzman kişilerden yardım almalarını, ne olursa olsun çocuklarımız bizim herşeyimiz olduklarımız olduklarını UNUTMAYINIZ. Tüm artçı depremden haberdar olan il ilçe bedeler’de yaşayan DOSTLARIMIZA GEÇMİŞOLSUN DİLEKLERİMİ İLETİYORUM.
emre
10 Haziran 2012 / 16:50
geçmiş olsun herkese
geçmiş olsun