15:42:22  24 Kasım 2014 Pazartesi


Bakırköy’de trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı

Bakırköy’de motorsikletli bir sürücü karşıdan karşıya geçen genç kıza çarptı.
06 Aralık 2012 Perşembe, 00:06:02
Bakırköy’de trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı    

Kaza sonucunda motosiklet sürücüsü hayatını kaybederken, genç kız ağır  yaralı olarak hastaneye kaldırıldı.

Kaza, Kennedy Caddesi'nde Ataköy'den Bakırköy istikametinde saat 19.30 sıralarında meydana geldi. 34 JML 27 plakalı motosiklet sürücüsü karşıdan karşıya geçmeye çalışan Büşra Çelik'e çarptı. Çarpma sonucu motosiklet sürücüsü hayatını olay yerinde kaybetti. Çarpmanın etkisiyle genç kız olay yerinde yaklaşık 100 metre sürüklendikten sonra kaldırıma çarparak durabildi. Çevrede kazayı gören vatandaşlar durumu polis ve sağlık ekiplerine bildirdi. Kaza yerine gelen sağlık ekipleri hayati tehlikesi bulunduğu öğrenilen Büşra Çelik'e ilk müdahaleyi yaparak Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi. Kaza yerine gelen olay yeri inceleme ekipleri kaza hakkında soruşturma başlattı.

GENÇ KIZIN DURUMU AĞIR

Büşra Çelik'in arkadaşı olduğunu söyleyen Mehmet Ermez, hızlı giden bir motosikletin çarptığını belirterek, 'Büşra arkadaşım karşıdan karşıya geçerken, motosikletli sürücü hızlı bir şekilde çarparak, Büşra'yı sürüklemeye başladı. Ancak kaldırıma çaparak durabildiler. Büşra hemen hastaneye kaldırıldı durumunun ağır olduğunu öğrendik, motosiklet sürücüsü ise gördüğünüz gibi" dedi.

PARMAK İZİNDEN KİMLİĞİ BELİRLENECEK

34 JML 27 plakalı motosikletin sürücüsünün üzerinden ehliyet, ruhsat ve kimlik belgesi çıkmayınca kaza yerine gelen olay yeri ve inceleme ekipleri motosiklet sürücüsünün elinden parmak izlerini alarak kimliğini belirlemek için çalışma başlattı.

Etiketler



Yorumlar (19)
sinem
12 Ekim 2014 / 02:34
Mrb bende tanıyorum burayı galleries çalıyordu bende orda çalışıyordum hatta aynı servisleri çok üzüldüm o zaman hatırlıyorum allah rahmet eylesin Mikail beye de.büşra suan nasıl acaba biri yazarsa sevinirim.
k.clk
13 Kasım 2013 / 09:42
yorumları yenı okuyorum ve ınanamıyorummm selim sen gercekten ınsan degılsın boyle cahılce yazmak buralarda egona ıyı gelmıs anlasılan ama bırazda bılgılı davransaydında olayı bı arastırsydın o senın salak dedıgın kız kı umarım en kısa zamanda aynı acıyı yasarsın alt gecıte gırıp 5 sn sonra tınercıler yuzunden yolu kullanmak zorunda kalıyor ustelık %71 promıll alkolle yola cıkan arkadasınız kardesınızde kontrolunu saglayamıyor neden acaba ıstersen kamera kayıtlarına ve raporlara bı bak ıstersen bosbos konusmadan sonra busraya verdıgı zararı arastır............mal
Selo
19 Kasım 2013 / 15:20
Kamera kayıtlarını nerden bulabilirim , bir zahmet yazında seyredeyim.
efe tahsin tayfur
23 Mayis 2013 / 11:52
Mikail abi mekanın cennet olsun inşallah
Korhan