02:54:53  23 Ekim 2014 Perşembe


Atatürk’ün annesine iftiraya Murat Bardakçı’dan sert cevap

Bazı sözde islami sitelerde kendi ismiyle Atatürk’ün annesi Zübeyde Hanım’a yapılan iftirayı kendi adıyla yayınlanmasına Murat Bardakçı sert tepki gösterdi...
30 Haziran 2013 Pazar, 20:40:21
Atatürk’ün annesine iftiraya Murat Bardakçı’dan sert cevap    

FOCUSHABER
Habertürk'te yayınlanan Tarihin Arka Odası programında Murat Bardakçı kendi ismiyle yayınlanan ve tamamen asılsız olan belgeyi deşifre etti.

Bırakın hukuku bunun islam hukukunda da büyük suç ve Allah'ın huzurunda da büyük günah olduğunu belirten Bardakçı, belgenin dilini deşifre ederek alalade yazılan belgedeki osmanlıca hatalarını tek tek söyleyerek bu belgenin kesinlikle bilgisiz bir iftiracı tarafından yazıldığını açıkladı. Bardakçı, "Bunu yapanlar müslüman falan değil. Bir de yayınladıkları sitenin isminde islam var. Bunlar müslüman falan değil bunlar resmen kafirdir" diyerek bu iftirayı yayanlara ve kendi ismini kullananlara sert çıktı.

VİDEO TIKLA




Yorumlar (9)
Bojuware 201
30 Ağustos 2013 / 21:30
Adamın biri diğerine anam ananı genelevde görmüş der. Diğer adam hadi benimki ordaimiş seninki orda ne yapıyormuş der. ATAYA ÇAMUR İFTİRA ATANLAR SİZLER KİMLERİN HİÇ OLAN PİÇLERİSİNİZKİ BU DÜZMECELERE SALYA İLE SAHİP ÇIKTINIZ.Ey beyhudeler bunu yapanlar yarın bir hadisle PEYGAMBERİMİZEDE BÖYLE İFTİRA ATARLARSA SİZ ONADA SAHİP ÇIKARSINIZ KENDİNİZİ SON PEYGAMBER BENİM DEMEK İÇİN. Onun bunun çocukları ahlaksızlar.
Emre
29 Ağustos 2013 / 23:42
Murat bardakçı tarihi gerçekleri anlatmıyor ! Belge doğrudur buyurun bu kanıtlandı ! http://www.youtube.com/watch?v=qW2iDFk59ME
Bojuware 201
30 Ağustos 2013 / 21:32
Meşrebi seceresi mechul.
Emre
10 Temmuz 2013 / 16:39
Murat Bardakçı’ya Reddiye - Atatürk’ün annesine iftira atılmadı (selanik mahkeme karari dogrudur) ! (Belgeler konuşuyor) h t t p : / / w w w . youtube . c o m /watch?v=HZLiKSWs58s
XXX
31 Ağustos 2013 / 18:20
Aynı konuda aynı usulde ailenize verilmiş yunan mahkeme kararı sizdedemi var bu kadar eminsin.
Engin Hoyran
30 Haziran 2013 / 14:22
Amma Sacmalmışlar Yalan ve Sacmalamalardan bir demet...
BEN BURDA BIRISI INANDIRSIN
30 Haziran 2013 / 12:10
BAKIN ISTE SIZE BIR YALAN BÖYLE ZAVALI INSANLARI KANDIRIYORLAR “PEYGAMBERİMİZ TÜRKÇE OLİMPİYATLARINA KATILDI” Fethullah Gülen:Hz. Muhammed de Türkçe Olimpiyatlarına katıldı!.. Arkadaşlarımız ona yakın mektup okudu. Hepsi Peygamber Efendimizin (S.A.V) Olimpiyat Statlarına teşrif buyurduğunu söylediler.
KAFIRLER ISLAM ADI ALTINDA ATAMIZA CAMUR ATIYOR
30 Haziran 2013 / 11:08
savas zamani halk kaciyormus hiristiyanlar kaciyor yalniz malarini servetlerini beraberinde götüremiyorlar sormuslar biz servetimizi malimizi ne yapalim demisler MÜSLÜMANLAR MEZARA SU ya DOKUNMAZLAR Paranizi altinlarinizi degerli malarinizi mezar yapin Cesme yapin buralarda saklayin savas bitince sonra gene gelir alirsiniz SIMDIDE BU KAFIRLER biliyorlar türk halki inancli dürüst temiz kalpli herkesi kendisi gibi zanediyor inaniyor halki nasil kandira bilirler ÜSTÜNE ISLAM YAZ MÜSLÜMAN YAZ altina istedigin yalani yaz borc para alirlar allahima kitabima yarin verecem alir ve daha bulamazsin hükümet kurulurkende basörtüsünü namazi orucu kulandilar her cuma ABD ISRAIL bayraklarini yakarsak halk arkamizdan gelir bugün görüyoruz ki hepsi sahteymis ISLAMI MÜSLÜMANLIGI HALKI KANDIRMAK ICIN KULANIYORLAR müslümanida hiristiyanida cennete gideceksen sen gideceksin ister namaz kil oruc tut camiye kiliseye Bara git ic bana ne yeterki bana zarar verme
ORHAN GENÇ