23:17:24  01 Ekim 2014 Çarşamba


‘Hepiniz Ermenisiniz hepiniz piçsiniz!’

Hocalı kurbanlarını anma mitingi Ermenileri hedef gösteren, Dink’in katillerinin lehine slogan atılan ırkçı gösteriye dönüştü. Bakan Şahin de burada bir konuşma yaptı.
27 Şubat 2012 Pazartesi, 11:00:03
İdris Naim Şahin’in Hocalı Katliamı konuşması    

Ermenistan ve Azerbaycan arasında 1992 yılında yaşanan savaş sırasında meydana gelen Hocalı Katliamı’nın 20. yılında İstanbul Taksim Meydanı’nda düzenlenen protesto mitingi ırkçı bir gösteriye dönüştü.

Üstün’den Hocalı yürüyüşüne tepki

Hocalı mitingindeki ırkçı pankartlara inceleme

Ermenilere yönelik nefret ve saldırganlık içeren sloganların atıldığı mitinge, İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin de katılarak bir konuşma yaptı. Hrant Dink’in katillerinin lehine sloganların atıldığı mitingde, beyaz bereler takmış bir grup da Agos gazetesinin önüne yürümek istedi ancak polis tarafından engellendi.

Hocalı Katliamı’nı protesto etmek için bazı partilerle derneklerin organize ettiği mitingin duyuruları haftalar öncesinden yapıldı. Dün öğle saatlerinde Galatasaray Lisesi önünde toplanan grup, Taksim Meydanı’na yürüdü. Türkiye ve Azerbaycan milli marşlarının okunduğu yürüyüşte taşınan pankart ve atılan sloganlar dikkat çekti.

Mitingde, “Bugün Taksim yarın Erivan bir gece ansızın gelebiliriz” yazılı pankart ile “Hepiniz Ermenisiniz hepiniz piçsiniz”, “Türk’e kefen biçenin ölümü korkunç olur” dövizleri dikkat çekti. Dink’in katillerine övgüler içeren sloganlar atıldı.


Hocalı Katliamı Taksim’de protesto edildi


İdris Naim Şahin’in Hocalı Katliamı konuşması
İdris Naim Şahin’in Hocalı Katliamı konuşması    

Şahin: Bu kan yerde kalmayacak
Grup Fransız Konsolosluğu’nun önüne gelince polis güvenlik önlemlerini artırdı. Konsolosluk önünde vatandaşlara “Sarkozy tuvalet kağıdı” yazan tuvalet kağıtları dağıtılırken “Sarkozy pisliğini temizle” sloganı atıldı. Atatürk’ün Gençliğe Hitabesi’nin okunduğu mitingde konuşma yapan Bakanı Şahin’in sözleri mitingin şoven havasına uygundu. Şahin konuşmasında “20 yıl önce bugün kan içicilerin, katillerin, acımasızların ve merhametsizlerin, yüreksizlerin, korkakların Hocalı’da 613 insanın, kadın, çocuk, yaşlı, haklı ve haksız demeden kanını içtiğini” söyledi. Bakan Şahin, “Bu kan, o günden bu yana yerde kalmadı ve kalmayacak” ifadelerini kullandı. Şahin, şunları söyledi: “Yeryüzünde herhangi bir zulüm, haksızlık Türk milletine yapılmış gibidir dedi. Afrika ve Asya’da, Balkanlarda da olsa Türk milletini ilgilendirir. Çünkü biz sadece kendimiz için değil tüm canlılar tüm insanlık için çalışan onları seven ve kabul eden milletiz” dedi.

Miting 'olaysız' sona erdi.

TRT TARAF'I SANSÜRLEDİ

Hocalı Katliamı protestosunda açılan çirkin pankartı sadece Taraf gazetesi manşetine taşıdı. Ancak TRT'de gazete manşetlerinin yorumlandığı sabah programında Taraf'ın bugünkü manşeti gösterilmedi.

 


Günün Gazete Manşetleri 27 Şubat 2012 Pazartesi




Yorumlar (78)
Bakili
25 Ocak 2014 / 11:30
davud ti armyan sraniy liji jopu russkim i dalshe, ermeni tokuntusu, ruslar sizi yene tek goyacaklar,1918 goyduklari kimi,onda baxarig haliniza kopekler.
varol
11 Mayis 2012 / 20:39
tarihi bilmeden bu toprakların geçmişini bilmeden bir çok insan toplumun her alanında boş boş gevezelik yapıyo aynen faruk arkadaşımın dediği gibi bu toprakların asıl sahipleri ermeniler ve rumlardır türkler sonradan gelip istila etmişlerdir yani dağdan gelip bağdakini kovmak tam’da bu olsa gerek!
faruk
11 Mayis 2012 / 17:29
şunu unutmayın hiç bir zaman bu ülkede bu topraklarda anadoluda tarkyada ve vatanın dört bi köşesinde müslüman türkler yokken rumlar ve ermeniler vardı
serhat
13 Mart 2012 / 00:21
bu davut ya ermeni ya da kürt ciddiye almayın. azeri türkleri ile türkiye türklerinin kardeşliğini çekemeyen, içleri nefretle dolu, bizleri birbirimize düşürmeye çalışan çok hain var ama bizim kardeşliğimizi kimse bozamaz. Karabağ Azerbaycandır, ermenistan baküde olur diyor önce ermenistan aç karnını doyursun ruslar olmadan ermeniler bir hiç hem sen dikkat et de azerbaycan erivanda olmasın. Azerbaycan kafkasların kralı Anadolu Türkleri her zaman kardeşinin yanında:)
DAVUT
09 Nisan 2012 / 21:15
senin hada tipin var azeriler demek kafkasın kralı 13 milyonluk azeriler 3 milyonluk ermenistandan karbağı ve karvajarı alamadı demek azerbaycan kafkasların kralı ha gulecegim yoktu fena guldurdun beni ya serhat demek karabag azerilerin peki niye karbagda bir azeri bile yok haha sen bile senin yazdıklarına inanmıyon hada tipun var senin git sen biraz tarih oku gorursun kim kafkası kralı ve kim aç o zaman gel konusuruz senin bilgi seviyen cok az senle konuşmak boşuna hadı yuru anca gıdersın
serhat
15 Nisan 2012 / 16:45
şimdi gerçekten eminim sen sahiden ermenisin, dediğin gibi 3 milyonluk bir halk, iki komşusu kapılarını kapatmış, ülkelerinden kalanlarda kaçacak yer arıyor. Ama öbür tarafta petrol ve doğalgaz zengini azerbaycan...Daha düne kadar ermeniler kapıları açın diye yalvarıyorlardı. ermenilerin tek gücü hıristiyan olmaları, eğer azeriler hrıstiyan olsalardı bugün kafkasya da ermeni diye bir halk olmayacaktı. Ermeniler o kadar güçlü olsalardı zamanında anadoludan kovulmazlardı, bak bugün Anadoluda kaç tane ermeni kaldı,kalanlarda senin gibi aslını inkar edip azerilerle türklere saldırıyor, acınacak bir halksınız...
DAVUT
19 Nisan 2012 / 01:07
sen hiç merak etme 3 milyonluk bir halk ama 13 milyonluk azeriler korkak azerileri yerle bir etti .. kimsede kaçmak istemiyor ver ermenistanın o iki ulkeye hiç ihtiyacı yok .. ermenistan daha 22 yıldır bagımsız ama baka nerelere geldi sen bir gun bın otobuse ve gıt ermenıstana veyata interneten bak o zaman konuş kımsenın kaçtıgı yok dunyanın en ıyı arabalarını ermenıler alıyor su kovdular lafını bırak anadoludan şuna soykırım yaptılar de bunu butun dunya bılıyor soykırım ..ve unutma ermenniler çok guçluydu kı osmnlı ımparatorlugunda bir suru paşası vardı ondan turkler onunu alamayacaklardı ermenilerin bundan da soykırım yaptılar bunu aklına sok...
serhat
20 Nisan 2012 / 17:17
kovmak veya soykırım, ben soykırım var yok artık bunun tartışmasını yapmayı uzun aman önce bıraktım, bugün Türkiye de eskiden olduğu gibi ermeni var mı, yok o yüzden bu bana yeter. Hem benim ülkem kabul etmedikçe bütün dünya bilse neye yarar, bak fransız kardeşleriniz bile doğru yola geldiler. En iyi arabaları ermeniler kullanıyormuş, övündüğün şeye bak istanbulda ermenistandan gelenler temizlikçilik, hizmetçilik yapıp ekmek bulmaya çalışıyorlar, her an gönderilme korkusu var. Zaten ermenilerin kaderi bu, sürekli diğer ülkelerin insanlarına hizmet etmek, onların boyunduğuru altında yaşamak. Hıristiyan Türkler diye kime denildiğini sen benden daha iyi bilirsin. Ermenilerin paşa olmasıyla övünüyorsun, ermenilerin gelebileceği en yüksek yerde buydu zaten haa o da Türkler izin verdiği takdirde davutyan, ya da gerçek adın her neyse...
Davut
23 Nisan 2012 / 02:13
demek diyosun istanbulda ne kadar ermeni var ya sen bi don bak almanyada,fransada amerikada ve bir suru ulkede ne kadar turk var en guzel orneği mesut ozil almanya milli takımında oynuyor ve kendi ulkesine golatıyor ..bu sence nasıl bakılır tabi diyeceksin bu futbol profesyonelik işi.ama unutma istanbulda ne kadar ermeni varsa o kadarda yurtdısında turkler var ve hepside iğne uzerinde kaçak çalışıyor serhatosmanlı oğlu.. bak ermeniler eğer osmmanlıda bir yere geldilerse paşa oldularsa bu onların liderlik ruhun ortaya koyuyor yani turkler sahesinde diğil eger osmanlı devleti bir yere geldiyse bu ermenilerin sayesınde olmuştur bunu bil. ve aklından asla çıkarma turklerin kaderide bu butun dunya biliyor goçmen milet turkler turkiye 3 bolunuyor suriye yunanistan ve ermenistan turkiye diye bir ulke olmamış sonrada çıkmış ortaya .o istanbul dediğinde kostantina polis yani turkiyeyi gezsen ya yuna tarih esrlerine yada ermeni tarih eserlerin rastlarsın yani turklerden hiç bir tarihi eser yok
serhat
23 Nisan 2012 / 16:37
metin özille ilgili söyleyeceğim şeyi sen benden önce söylemişsin, dediğin gibi bu profesyonelliğin getirdiği bir durum, kaldı ki kendisi maç sonrasında attığı gol yüzünden sevinemediğini dile getirdi, bu da bize yeter. Osmanlı 600 yıllık bir imparatorluk, senin ataların bakır kalaylayıp terzilik yaparken benim atlarım dünyanın dört bir yanını fethediyorlardı. Ermenilerin osmanlıya yaptığı katkılarını ben inkar etmiyorum, bizansda adam yerine konmayan ermeniler Fatihin sayesinde insanı muamele görmeye başladılar. Tabii ki ermeniler de bunun karşılığında osmanlı için çalıştılar, osmanlının kendilerine verdiği değeri çalışarak göstermeye çalıştılar. Yani iyi bir ’sadık millet’ oldular. Ancak ne zamanki osmanlının kendilerine verdiği değeri ve özgürlüğü unutup katliamlara, isyanlara başlayınca aynı sertlikte karşılık gördüler. Yani davutyancım, buradan ne anlıyoruz, Türk milleti kendisine değer veren, fayda sağlayan her milleti kendinden görür, ayrım yapmaz, ancak bizi arkadan vur
serhat
23 Nisan 2012 / 17:07
ancak bizi arkadan vurmaya çalışan da bunun karşılığını misli misli öder. Türkiye 3 devletten kuruldu diyorsun, o bin sene önceydi, artık hiçbirinin esamesi bile okunmuyor.
DAVUT
30 Nisan 2012 / 12:18
TABİ METİN OZİL BAHANESİ CEBİNDE ONU GEÇTİK.SEN BENİM BUTUN SORULARIMA YANITLAMADIN SERHAT OSMANOGLU BİN YIL ONCE TURK DIYE BIR MILLET YOKTU BUNU IYI BIL OSMANLI DEVLETI ARMA BIR DEVLETI YANI HER ULKEDEN BIRI VARDI .ERIVANI BILIYONMU BU SENE 1879 YILINI KUTLUYOR TOSUN BUNU BIL ASIL SEN IYI BIL BIZANSI FATIH DEĞİL ERMENİLER YONETIYORDU ONDAN DA OSMANLI NI OMRU FAZLA SURMEDI ERMENILER OSMANLI ICIN DEGIL OSMANLI ERMENILER ICIN CALIŞTI BUNA DAYANAMAYAN OSMANLI ERMENILERLE DUSMAN OLDU CUNKU OSMANLININ EN ZENGINLERI ERMENILERDI ..VE BU DUSMANLIK GELDI BIR GUN GECE YARISI 1915 ERMENI SOYKIRIMI YAPILDI VE BİR MİLYON ERMENİ KATLEDILDI USTE DEMEK ISTEDIGIN (BİZİ ARKADAN VURMAYA DA BUNU KARSILIGIN MISLI MISLI ODER) DEMEK ISTEDIGIN ERMENI SOKYIRIMI BUNUN IÇIN YAPILDI AMA ERMENI MILETI ASLA KIMSEYI ARKADAN VURMAZ BUNU IYI BIL HRAND DINK ARKADAN VURDULAR BUDA KANITI TURKUN.NIYE VURDULAR CUNKU GERCEKLERI KORKMADAN ADAM GIBI SOYLUYORDU AMA KARI GIBI VURDULAR...
serhat
04 Mayis 2012 / 13:41
öncelikle benim soyadım osmanoğlu değil, sorsaydın söylerdim. Trabzonluyum, Türküm deyip ondan sonra birdenbire ermeni milliyetçisi olduğu ortaya çıkan, aslını, soyunu inkar edecek kadar aciz, zavallı ve sahtekar değilim. Kaldı ki osmanoğlu soyadı benim için gurur verici. Türklerin tarihini burada anlatmaya satırlar yetmez. Soruma cevap vermedin demişsin cevap verdim ama sen anlamamışsın, Türklerin bin yıl önce bu topraklarda olması veya olmaması beni ilgilendirmiyor, ben bugüne bakarım. Amerika kıtasında yaşayan onlarca kavim vardı bugün kaç tanesi hatırlanıyor. Eğer bin sene önce burada yaşayan milletler artık yoksa ben neden buna üzüleyim, onlar üzülsünler. Davutyancık, bugüne bakmak lazım. Bak bugün Türkiye de kaç tane ermeni kaldı, bin sene ermeniler rumlar var demenin bugüne ne yararı var. Kendini böyle avutuyorsan söyleyeceğim bir şey yok. Dün dündür, bugün bugün.
serhat
04 Mayis 2012 / 13:50
Tekrar söylüyorum, bin sene önce bu topraklarda hangi milletlerin yaşadığı hiç umrumda değil, ama senin herhalde çok umrundaki herkesin kendin gibi düşündüğünü sanıyorsun ama değil. Bak mesela ermenistanın 50lere kadar nüfusunun yüzde onu Azeriydi-http://en.wikipedia.org/wiki/Censuses_of_Armenia- ama bugün kaç tane azeri kaldı ben bunu söyledim mi önceden hayır, artık olmayan bir şeyi söylemenin kime faydası var. Kabullenmek en iyisi, hazımsızlık yapar aman diyeyim. Osmanlı ermenilere çalıştı ama sonra da zengin oldukları için soykırım yaptı. Yürüttüğün mantığa, kurduğun ilişkiye hayran kaldım, tabii ortada bir ilişki varsa...Kaç yaşındasın bilmiyorum ama bu benim hayatımda duyduğum en saçma teorilerden biri, komiksin davutyan güldürdün beni. Tehcirin neden olduğunu sen de bal gibi biliyorsun. Ermenilerin büyük ermenistan hayali sonucu bunlar meydana geldi, Karabağ da yaptığınız katliamları bütün dünya gördü, hangi yüzle soykırıma uğradık diyebiliyorsunuz?
serhat
04 Mayis 2012 / 14:02
Osmanlı kadar güçlü bir devlet ermeniler için mi çalışacak, eğer sahiden böyle düşünüyorsan aklından zorun var demekki, ve ayrıca zihinsel düşünme gücün okulöncesi dönemde diyebilirim. 1915 de BİR GECE YARISI bir milyon ermeni katledildi demek. Hayal gücün ne kadar da iyi, bir milyon ermeniyi bir gecede öldürecek asker nerede, tamam sallıyorsunuz da bari mantıklı sallayın. Bir türlü sahip olamadığınız bu toprakları böyle yalanlarla mı alacaksınız?
DAVUT
10 Mayis 2012 / 00:33
ONCELIKLE BEN ERMENIYIM ASLA IRKIMI INKAR ETMEDIM EGER INKAR ETSEYDIM BURDA YAZMAZDIM TRABZONLUYUM AMA ERMENIYIM .SEN ONCE GIT O COK SEVDIGINIZ ATATURK UN IRKINI VE BABASI KIM ONU OGREN http://www.youtube.com/watch?v=gh9OSsmrs90&feature=related SONRA GIT ATATURK TURK MI DEGILMI OGREN http://www.youtube.com/watch?v=qdxO1rHaj9c&feature=related VE ORDA BILIYONMU NE YAZIYOR MUSTAFA KEMAL ATAKATIL YAHUDI IDI VAYBE KOSKOCA TURKIYENIN KURUCUSU YAHUDI BIR SAHTEKAR ONUDA YUNANILILAR YOLAMIŞ KI TURKLERI YONETSIN DEMEK KOSKOACA CUHMIRIYETI BILE TURK KURMAMIŞ OSMANLIYI NASIL TURKLER YONETSIN BE ZAVALI SERHAT SEN TARIHLE HIÇ ALAAKAN YOK GELMIŞ BURDA KONUŞUYOSUN SENIN ZAVALICIK MASUM TURK HA.MASUM DEDIM SAKIN ALINMA HIÇTE MAUM DEGILSINIZ BIR MILYON ERMENIYI KATLEDEN ULKE MASUM OLMAZA ANCAK FASIT ALAHSIZ KITAPSIZ OLUR ..BIDE AZERI NEDEN KALMADI ERMENISTANDA BUDA AZERILER ERMENILERI AZERBAYCANDA ISYAN CIKARTIP TURKLER GIBI KATLEDMEK ISTEDI AMA OLMADI NE OLDU AZERILER IMDUGU GIBI OLMADDI .. SEN NASIL
DAVUT
10 Mayis 2012 / 00:43
NASIL OLURDA ERMENILERIN IŞGAL ETIGI TOPRAKLARDA AZERBAYCAN TELEVIZYONU CEKIM YAPAR HA GULECEGIM YOKTU GULDURDUN DEMEK BUTUN DUNYA GORDU NASIL AZERI KATLEDMIŞ ERMENILER HA BUDA AZERILERIN SEREFSIZCE KENDI MILETINI OLDURUP CEKIM YAPIP ERMENILER KATLEDMIŞ DIYE YALAN ÇIKARMASININ KANITI E NEDIYIM KARDEŞ ULKESINDEN NE OGERNIRSE ONUDA YAPAR AZERBAYCAN ..ZAVALI SERHAT SENIN GERCEKLERIN BILDIGIN HALDE INKAR ETMEN COK KOTU AMA SEN GERCEGI BILIYORSUN SADCE TURK OLDUGUN ICIN INKAR EDIYORSUN OLSUN.SIZ NEDEN AVRUPA BIRLIGINE GIRMIYORSUNUZ CUNKU BUTUN DUNYA TURKLERIN NE KADAR FASIT KANA SAVASA DUSKUN OLDUGUN BILIYOR ONDAN DA AVRUPA BIRLIGINE ALMIYOR.. ERMENISTANIN HIC B IR HAYALI YOKTU CUNKU BUYUK ERMENISTAN VARDI TURKLERIN VARDI ULAŞTI AMA NASIL SEREFSIZCE 1 MILYON ERMENI KATLEDIKTEN SONRA BUNUDA BUTUN DUNYA BILIYOR VE YAVAS YAVAS TURKIYE GELIYOR SONA CUNKU BUTUN DUNYA ULKELERI ERMENI SOYKIRIMINI KABUL EDIYOR
DAVUT
10 Mayis 2012 / 00:58
EVET OSMANLI KADAR BUYUK BIR DEVLET DEĞİL İMPARATORLUK EGER BILMIYOSAN OGREN HERHALDE SEN SENI N ZIHNIN BENCE ANA SINIFINDA ONCE YOK YOK BENCE ZENIN ZIHNIN GERI ZEKLAI CUNKU BIR KAÇ DEVLET OLURSA O IMPARATORLUK TUR 4 SINIFTA ALATIYORLAR HERHALDE SEN 4 SINIFI ATLADIN ONDAN BILMIYON NEYSE OSMANLI KADAR BUYUK VE GUCLU IMPARATORLUGU ERMENILER ICIN CALIŞIYORDU ... GECE YARISI DERKEN BENIM GERI ZEKALI KOMŞUM SOYKIRIM BAŞLADI DEMEDIM GECE YARISI BIR MILYONU KATLEDILER BENIM APTAL KOMŞUM VAY BE TURKLER İÇİN DİYORLARDI INAMIYORDUM BU KADAR APTAL OLURMU INSA YA SENIN HADA TIPUN VARYA NEYSE SOYKIRIMLA SAHIP OLDUGUNUZ TOPRAKLARI INSALRAI KATLEDEREK SAHIP OLDUGUNUZ BU TOPRAKLARI SİZ BOYLE YALANLARLA ELINIZDE TUTMAYA ÇALISIYORSUNUZ AMA FAZLA SURMEZ GELIR BIR GUN HAK YERINI HAKEDENDE CEHENEMIN DIBINI BOYLAR BENIM GERI ZEKALIM ZAVALI INSAN KASAPI OSMAN OGLU SOYKIRIM SEVER.
davut
10 Mayis 2012 / 08:15
hazımsızlık bılıyormusun neden oluyor cunku bu toprakları siz haketmıyosunuz cunku o topraklar bır suru masum ınsanın kanını ıcerek fasıstce aldınız bundanda hasımsızlık oluyo soykırımla adama gıb savasarak degıl dıyosun bu toprakları bın yıl once kım olursa olsun sımdı bızız dıyorsun bı kendıne sor nasıl oldu da sız oldunuz ışte kanıtı http://www.youtube.com/watch?v=n3wedLQJ5ro&feature=related bu vıdyoyu ızle bak orda nasıl serfsızce bu topraklara ulaşmışsınız eger ınglızcde bılmıyosan cevırı programı var ordan cevır ınsanların kanını ıcerek ben bu topraklara ulastım cıkıpta deme ayıp baska bır avrupa uulkesınde dersın tukurrurler yuzune derler gıt ınsan kasabı manyak..
bu mesaj serhata
10 Mayis 2012 / 08:29
bu arada asıgıda yazan ben degılım ..benim kimseye nefretim yok ceyda yalnızca gerçek neyse onu soyluyom ben.yok ermenı değilim sadece gerceğin tarafcısıyım.trabzonluyum.... bu yazıyı benı ıstemeyen bir ahlaksız benım adımdan azmıs benım bu yazıyla alakam yokkk....bunuda bıl ben asla ırkımı ınkar etmem ıyıkı bu yazıyı gordum bende dıyom ne dıyorsun ustekı yazında burda herkez herkezın adına yazar oda kotu ınsanlar hakında yalan yazıp haksız duruma getırıyorlar bak bende senın adınla yazdım gordunmu nasıl oluyo hakaret atmak
DAVUT
10 Mayis 2012 / 14:02
BEN ASLA SOYIUMU INKAR ETMEM BEN BUNLA GURUR DUYUYORUM ERMENIYIM CUNKU BENIM SOYUM ASIRLARA DAYANIYOR DUNYANIN EN ESKI SOYLARINDAN BIRI... BAŞKALARI GIBI 100 YILLIK SOY DEGİL VE O SOYUN KURUCUSUDA YAHUDİ ANNE BABASI BELİ OLMAYAN BİRİ DEGİL ...BENİM SOYUM KENDI ALFEABESİ VAR SİZİNKİ GİBİ İNGLİZCE ALFABESİNDEN ALMA DEGİL ..BEN OVUNUYORUM KI Erivan, dünyanın en eski kentlerinden biri olup; M.Ö. 782 yılında I. Argiştyan’nin buyruğuna göre bir taşın üstüne çivi yazısı ile kazılan kendi ’doğum sertifikası’na sahiptir. BUNLARLA OVUNUYOR
serhat
11 Mayis 2012 / 15:53
ermeni olduğunu kabul ettin ya çok şükür. Demek Türküm, Trabzonluyum, Azeriler Türk değil çünkü onlar Türkiye de askerlik yapmıyorlar ben ancak Türkiye de yaşayanlara Türk derim diye yazan sen değilsin, peki kim bunları yazan? Önce bir davut çıkıyor, Azeri karşıtı bir Türk, her mesajda Azerileri aşağılamaya çalışan biri. Sonra bir davut çıkıyor yine Azeri karşıtı ama bu sefer bir fark var, bu sefer bizim Türk davut erivanlı ermeni davutyana dönüşüyor. Yani önceki davutla yeni davutyanın tek farkı önce Türk ama sonra Ermeni olması, ama ne garip ki iki davutcuk da aynı şeyleri düşünüyor. Kim, neden bunu yapsın, ayrıca sen kimsin ki birileri senin adına bunları yazsın? Kim seni ciddiye alır ulan? Seni istemeyen bir ahlaksız yazmış güya sen kimi kandırıyorsun hırbo? Herkesi kendin gibi angut mu zannediyorsun?
serhat
11 Mayis 2012 / 16:43
Senin sadece kendinle sorunun var, ha şizofren bir kişiliğin varsa bilemem, bir gün Trabzonlu Türk, bir gün erivanlı ermeni...Hayal dünyasında yaşamaya devam yani seni soykırıma uğramış zavallı ermeni... En üstte yazdığım mesajı tekrardan oku, bu davut ermeni ciddiye almayın diye yazdım ve doğru olduğu da ortaya çıktı. Ama beni en başından beri rahatsız eden senin kendini Türk gibi gösterip Azerilere saldırmandı, aslında Azeriler de senin Türk olmadığını biliyorlardı ama senin itiraf etmen daha güzel oldu, sadece birazcık tahrik ettim seni hepsi o kadar:D:D:D
serhat
11 Mayis 2012 / 16:56
Benim tek düşündüğüm Azeri kardeşlerim, aynı dili konuştuğum, aynı dine inandığım kardeşlerim...Bak geçen sene eurovision birincilerinden Nigar nasıl Türk bayrağıyla sahneye koştu. Yoksa senin gibi sümsüklere yazacak tek satır bile fazla... Sen ermeni olduğunu kabul ettiğine göre seninle işim bitti. Sen mazide yaşamaya devam et, senin bir zamanlar yaşadığın topraklar artık Türklerin, sen şimdi yine yok eskiden şöyleydi böyleydi diye gevelemeye başlarsın ama geçmişe mazi yenmişe kuzu derler:D:D:D Kuzu davutyan erivan en eski kentlerden biriymiş aptal övündüğün şeye bak erivan İstanbul un yanında köy bile olamaz.
ULAN SERHAT
13 Mayis 2012 / 00:00
CEZANIZI SİZ VERECEKSİNİZ BİRBİRİNİZİ YİYEREK KURTLER ZATEN SİZE DERSİNİZİ VERİYOR AMA BU DAHADA BUYUYYECEK VE SONUNDA İÇ SAVAŞLA BİRBİRİNİZİN KANINI İÇECEKSİNİZ GERÇİ HİÇ BİRİNİZİ KANI BİRBİRİNİ TUTMUYOR 75 MİLYONSUNUZ YUZDE 99 NUZ YA YUNAN DOLU YA FRANSIZ YA INGLIZ YADA RUS DOLERI HADI GITE ULAN SERHAT DUŞUN SEN YUNAMISIN FRANSIZ MISIN YOKSA RUSUN DOLUMUSUN ;))HAHAH ..KUZUDA SENİN SOYADINDIR ADIN;SERHAT SOYADIN KUZUKANEMİCİ YYAVUSAK SERHAT RUSDOLU ;)) HAHA GİTE DUŞUN NE OLCAK SİZİ MASUM MİLLET YAU BUTUN DUNYAYI KANDIRMA ÇALISIYORSUNUZ GOEM SİZ MASUM ULKESİNİZ HOŞ GORUŞLU İNSANLARSINIZ AMA SİZİN NE FAŞİST OLDUGUNUZU SAKLAYAMAZSINIZ
serhat
14 Mayis 2012 / 14:45
Türkiye de ermeni kimliği altında yaşayan kürtler var, öyle ya ermeni olduğunu saklayan sadece sen değilsin. Dağlarda sünnetsiz, namazla alay eden kürtler var, tabii ki onlar kürt değil kürt kimliği altında saklanan ermeniler...Merak etme 30 yıldır iç savaş çıkmadıysa bundan sonra çıkmaz. Hem kürtlerle bizi birbirine bağlayan çok güçlü bir bağ var, İslam...Sen bunu anlayamazsın, bizim ermenilerle hiçbir bağımız yok, ne etnik ne dini ama Kürtlerle öyle değil. Ha ama bu gizli ermeniler birgün ayaklanmak isterse bizim elimiz armut toplamıyor. Döl konusunda kısmen haklısın, çok ermeni dölü var, dağlarda hayvan gibi yaşayan ermeni dölleri var, sizin artıklarınız, sizden arta kalan çöpler, döl ziyanları...Türklerle Kürtler asla savaşmaz, sen bilmezsin ama biz önce Allah tan korkarız. Ama Allah tan korkmayanlarla çok iyi savaşırız.
serhat
14 Mayis 2012 / 15:40
Ulan tarihten bahsediyorsun biraz tarihten ders alın lan, birinci dünya savaşından önce sizi, kurtuluş savaşından sonra da rumları yolladık hala iç savaş diyorsun. Biz ayaklananları halletmekte tecrübeliyiz sen merak etme, bunu en iyi sizin bilmeniz lazım hala boş boş konuşuyorsun gerzek:D Rahat rahat yaşayan, huzur bozmayan insanlara neden zarar verilsin, bak Türkiye de onlarca etnik kimlikten insan huzur içinde yaşıyor. Ermeniler bugün Türkiye de yoklarsa nerede yanlış yaptıklarını kendileri bulmaya çalışsınlar.
serhat
14 Mayis 2012 / 16:25
Sen kana susumak diyorsun ama biz ona öyle demiyoruz; kaşınanı kaşımak diyoruz:D:D Geçmiş geçmiş diyorsun al sana geçmiş, şurada birkaç milyon kaldınız hala akıllanamadınız. 70 milyonluk bir Türkiye ermenistana tükürsek yeter tükürüğümüzle boğarız sizi:D Geçmişte senin ataların da senin gibi cak cak öttü sonlarını söylemeye gerek yok, katliamları başlatan sizsiniz biz karşılık verdik, aslında vermek zorunda kaldık. şimdi kendinizi acındırmaktan vazgeçip önce aç milletinizi doyurmaya çalışın. Bak erivan güzel diyorsun işte keyfine bak:D:D İnsanlıktan bahsediyorsun yazıklar olsun Azerilerin katledildiğini bütün dünya izledi canlı canlı çoluk çocuk, yaşlı kadın demeden yaktınız sonra da utanmadan soykırıma uğradık diyorsunuz...
DAVUT
21 Mayis 2012 / 23:40
lan insanlıktan konuşuyon siz insanlıktan gezegenler kadar uzaksınınız ulan gerı zekalı şunları yoladık bunları yoladık ulan amerıkan arkasına gırmışsınız kı sızı yolmasın dunyanın bı ucuna ..ulan sızı yoneten yahudıler değilmi ulan bide gelmiş burda ne masal okuyon bana ulan ... azerileri katletmişiz haha guleceğim yoktu nasıl olurda ermenılerın ışgal etıği topraklarda nasıl azerı televızyonu cekım yapıyor sızın aklınızda o kadar ışte kesıyo haha..sizin yaptıgınız katlıamı gelmış bıze bartıyosunuz soykırım ne demek bılıyonmu sen serefsızlıktır soykırım gecen baya bısey yazmıstım yayınlamadılar gerceklerı yazınca yayınlamıyorlar bunuda yayınlamayın sız her zaman gerceklerden kaçtınız ulan sen de serhat gerı zekalı sen le ne konuşayım senın bılgı sevıyen cok duşuk oglum sen gıttebılgı sevıyen yukselt sonra gel konuşuruz ulan senın 70 mılyondan en fazla 5 mılyon ınsan var senıın bılgı sevıyende o kadar tukurseymış ulan sız kımsınız gerı zekalılar anca sız sahtekar gıbı ınsanları
DAVUT
21 Mayis 2012 / 23:46
siz insanları anca arkasında vurup gecelerı ınsanlar uykusundayken katledersınız anca başka hıç bır şey yapamazsınız adama gıbı cesaretınız yok cıkıp adam gıbı savasmak .. bir soz vardır senelerce tavuk gıbı yaşamaktansa bır gun adam gıbı yaşayın lan bunudu yayınlmayın gerceklerı yuzunuze soyleyınce yayınlamıyorsunuz .. serhat gıte yazdıklarımı gıt ıyıce duşun ulan hemde uste yazdığımı sıtelere gırde orda gercekler var oğren ulan ogren gerı zekalı cesaretsız tavuk adam gıbı yasa bıraz adam gıbı
DAVUT
28 Şubat 2012 / 12:49
BİR GÜN BELKIDE AZERİLER UYKUSUNDAN KALKACAK VE ERMENISTAN BAKUDE OLACAK
ceyda
28 Şubat 2012 / 18:28
Davut,siz ermenisinizmi? Sizin Azerbaycan Turklerine qarshi nifretinizi bashaqa cur anlaya bilmirem.
DAVUT
01 Mart 2012 / 16:47
benim kimseye nefretim yok ceyda yalnızca gerçek neyse onu soyluyom ben.yok ermenı değilim sadece gerceğin tarafcısıyım.trabzonluyum.
sacit
28 Şubat 2012 / 10:57
nedenkorkuyorsunuzecdadımızgibidikdurunongüntavukgibiyaşamaktansabeşgünhorzgibiyaşayıpölün
DAVUT
28 Şubat 2012 / 12:44
KORKUCAK HİÇ BİŞY YOK EĞER ERMENİSTAN 20 YIL ONCE KARVAJAR VE DAĞLI KARBAĞI İŞGAL ETİ ŞİMDİ EĞER AZERBAYCAN SAVAŞ ACARSA EMINIMKI ERMENİSTAN BAKUYU DE İŞGAL EDER....
ceyda
28 Şubat 2012 / 18:30
Siz isteyirsiniz ki,ermeniler Bakini ishgal etsinler?
DAVUT
01 Mart 2012 / 16:57
ben fasıst degılım kı ıstıyım savas cıksın ama cıkarsa emınımkı orda ermenıstan hıc bır sey kaybetmez kaybeden azerbaycan olur bunuda aklına sok..
Davut
28 Şubat 2012 / 01:59
arkadaslar ben bir sey soyleyim bu herkeze kapak olur hocalı katliamı yapıldıktan sonra ermenistanın işgal etiği toprakta azeri televizyonu nasıl çekim yapıyor?? bi düsüşünün.şimdi söyleyin hocalı katliamım mı yoksa azerilerin uydurduğu sözde hocalı katliamı mı cevap sizin..... azeriler iki yüzlü bir miletir türkiyenin yüzüne gülüyor arkasından ne desen söyluyor....
ceyda
28 Şubat 2012 / 18:33
Artiq eminem ki,ermenisiniz.Birincisi azeri deyil Azerbaycan Turku.Ikincisi Azerbaycan xalqi ikiyuzlu deyil,hakimiyyetde olanlarla xalqi bir tereziye qoymayin.Biz Oguz Turkleri olaraq her zaman Turkiyeyle bir olmushuq.
DAVUT
01 Mart 2012 / 16:55
sen bana masal anlatma eğer tarih bilmiyosan git biraz tarih oku ...ben turkum ama azeriye asla turk demem cunku sadece turkıye cumhırıyetı toprakları turk tur.. eger turk sen neden ayrı bır devletsın sen soyle bakalım neden azeriler turkıyede askerlık yapmıyo ve neden azeri vatandası turkıye ye gırerken vıze alıyo acıkla bakalım ceyda hanım bana... boşuna uğraşma acklıyamazsın.sızı terazıye koysak bıle 5 gram bıle etmezsınız ve bıde benım ılk soruma yanıtlamadın galıba azeri televızyonu ermenıstanın ışgal etiği toprakta nasıl cekım yapıyo soyle .



1 2 3 »